Årsmøte 2013 og nytt styre

Larvik Venstre har avholdt årsmøte 22. januar 2013 på Hospitalet i Larvik. Jan Kulland ble valgt til ny leder og etterfølger Trygve Storrønningen. Møtet hadde også gjester idet 1. og 2. kandidatene Eddy Robertsen og Helene Eriksen var tilstede og presenterte seg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Fra v.: Per M. Berg, Helene Eriksen, Jan Kulland, Trygve Storrønningen og Eddy Robertsen

Foto: Karin S. Frøyd

Ved begynnelsen av møtet hadde de fremste stortingskandidatene til Vestfold Venstre ordet. Eddy Robertsen og Helene Eriksen gav uttrykk for at de satte stor pris på å møte medlemmer i Larvik Venstre. Tilstede var også valgkampleder Per Martin Berg som presenterte grafer og tall i forbindelse med valgkampplanene.

Årsmøtet i Larvik Venstre behandlet ordinære årsmøtesaker deriblant fyldige årsberetninger fra styret og fra kommunestyregruppa. Regnskap, budsjett og kontingent ble enstemmig vedtatt.

Det nye styret i Larvik Venstre ser slik ut:
Jan Kulland, leder
Per Olaf S. Røed, politisk nestleder
Karin S. Frøyd, sekretær
Simen Barth Aares, kasserer
Målfrid Vogt, styremedlem
Vara til styret: Einar Klepaker, Melissa Seierstad og Trygve Storrønningen.

Larvik Venstre har 8 delegater til årsmøtet i Vestfold Venstre. Fra styret møter Jan Kulland, Per Olaf S. Røed, Simen Barth Aares og Målfrid Vogt. Kommunestyregruppa møter med fire delegater.

Styret i Larvik Venstre. Fra v.: Målfrid Vogt, Simen B. Aares, Jan Kulland, Per Olaf Skoglund Røed, Karin S. Frøyd og Trygve Storrønningen

Foto: Karin S. Frøyd

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**