Jonas Vevatne valgt til politisk nestleder i Akershus Venstre

På årsmøte ble Jonas Vevatne fra Asker valgt til politisk nestleder i Akershus Venstre. Han er også kandidat på Akershus Venstres liste til stortingsvalget 2013. Styremedlem i Asker Venstre Christian Steenfeldt-Foss ble valgt til 1.vara til styret i Akershus Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Asker Venstre blir godt representert i Akershus Venstre. På årsmøte ble Jonas Vevatne fra Asker valgt til politisk nestleder i Akershus Venstre. Han er også kandidat på Akershus Venstres liste til stortingsvalget 2013. Jonas jobber til daglig med klima og miljøspørsmål. Styremedlem i Asker Venstre Christian Steenfeldt-Foss ble valgt til 1.vara til styret i Akershus Venstre.

Kasserer i Asker Venstre Harald Brevig ble valgt som revisor og Ingvild Tautra Vevatne ble valgt inn i valgkomiteen i Akershus Venstre.

Fra Asker ble Ingvild Tautra Vevatne og Jonas Vevatne ble valgt som landsmøtedelegater, og Christian Steenfeldt-Foss ble valgt som 1.vara.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**