Troms V til landsmøtet 12-14 april

Troms Venstres tropp på sju ble valgt på årsmøtet. I tillegg reiser Vidkunn Haugli som observatør og som første vara etter noen forfall.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Følgende ble valgt i tillegg til fylkesleder Øystein Nilsen:
Irene Dahl, Jan Fjellstad, Kine Johansen, Jonas Stein, Hege Gjerdrum og Jasmin Agovic-Nordaas. Etter et par forfall fra reservebenken er Vidkunn Haugli første vara.

Valgte reserver var i rekkefølge Tor Einar Fagereng, Jan Meyer, Vidkunn Haugli, Terje Petter Leiros, Roar Sollied og Elin Sandvik.

De tre førstnevnte utsendingene utgjør topptrioen på stortingslista. Så følger byråd i Tromsø samt to førstegangsdeltakende fra Målselv og Lenvik. Jasmin Agovic-Nordaas, lokallagsleder i Lenvik og første vara til kommunestyret. Hege Soubeyrat Gjerdrum, vara til kommunestyret i Målselv og fast medlem av Planutvalget.

Vidkunn Haugli har vært fast representant til kommunestyret i 40 år og er nå vara. Han har vært ordfører og varaordfører, fylkesleder og fylkestingsrepresentant. Han gleder seg til landsmøtet og håper på å få ordet.

Hovedsaken på landsmøtet er fastsettting av endelig stortingsvalgprogram, der Troms har spilt inn flere forhold.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**