Venstre fikk 8,9% i Asker

Venstre fikk 2 947 stemmer og 8,9% i Asker. Det er en oppgang på 1,9 prosent siden forrige stortingsvalg og 1,5% siden kommunevalget i 2011. Venstre er det fjerde største partiet i Asker. – Et veldig godt resultat, som legger et godt grunnlag for videre vekst i lokalvalgkampen om 2 år. Stor takk til alle frivillige i Asker som har stått på gjennom hele valgkampen, sier Asker Venstres leder Jørgen Blom.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Tusen takk alle venstrevenner i Asker for fantastisk innsats i valgkampen! Vi har gått frem 1,9% siden siste stortingsvalg og 1,5 siden siste kommunevalg! Dette er et strålende resultat! Vi fikk Abid på tinget, men vi skulle så gjerne hatt Siri Engesæth med også. Siri Engesæth har markert Venstre i Budstikka gjennom utallige leserinnlegg og mediesaker. Venstre har dermed vært svært synlige i Budstikka!

Siri Engesæth og Abid Q. Raja

Foto: Gisle Bjørneby, 2013

Valgkampen i Asker har vært intens. Vi har markert oss på stand i Asker, på Holmensenteret og i Heggedal siden i vår, og vi har vært på alle stasjoner i Asker utallige ganger, både i vår og nå i valgkampens sluttspurt! Vi har også markert oss på søndager rundt Semsvannet!. Vi er takknemlige for at både Abid og Siri har deltatt på dette. Asker Venstre har vært synlige og tydelige i hele Asker siden mai og frem til valgdagen og vi har fått vist frem kandidater, medlemmer og Venstres politikk!

Vi er først og fremst stolte over at så mange nye og gamle medlemmer har deltatt. Tusen takk til alle for en kjempejobb! Nå har vi lagt grunnlaget for valget om 2 år. Da skal vi videre opp i oppslutning i Asker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**