Bli med på laget!

Vi i Venstre setter stor pris på om du er en av de nesten 150.000 nordmenn som gav oss din stemme 9. september. Vi håper du vil være med på laget videre. I Hurum fikk Venstre 5,5% oppslutning og hadde en gledelig framgang på hele 1,9%.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Den nye arbeidsplassen til Venstres 9 nye stortingsrepresentanter.

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Med et valgresultat på 5,2 prosent på landsbasis og pr. 10. september 148 514 stemmer, så er Venstre tilbake på Stortinget med 9 representanter. Selv om mandatet glapp for Buskerud, så ser vi med glede på valgresultatet som er +1,6%, og Venstres femte beste fylke hva gjelder økning i oppslutning med totalt 6916 stemmer. TAKK til alle som stemte på oss!

Hvis du er nysgjerrig på Venstre og ønsker å bli med på laget, så kan du enkelt melde deg inn her.

Som medlem har du tilgang til hele partiapparatet gjennom tillitsvalgte i styrene, og folkevalgte i kommuner, fylkeskommuner og på Stortinget. Du finner kanskje ikke et parti hvor du er enig i alt, men med et sosialliberalt ståsted er du velkommen til å delta i Venstre, til å la din stemme høres, til å få informasjon og til å påvirke vedtakene som fattes.

Sammen skal vi bygge et enda sterkere lag, slik at Venstre i Buskerud blir et kraftsentrum i lokalvalget i 2015!

Vi gleder oss til å høre fra deg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**