Medlemsmøte: Hva har Venstre oppnådd i byråd og hva vil prioritere fremover?

Tromsø Venstre inviterer til medlemsmøte tirsdag 22.10 kl. 1900 på vårt kontor ved Fylkeshuset. Byråd for næring, kultur og idrett, Jonas Stein, vil holde en innledning om Venstres rolle i byrådet og hva vi har oppnådd der.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Jonas Stein Eilertsen

Foto: Marius A. Hansen

Etter en lang nasjonal valgkamp er det igjen tid for å rette oppmerksomheten mot lokale spørsmål, og vi i styret ønsker å sette i gang en debatt om Venstres innflytelse i byrådet, og hvilke saker vi bør prioitere å få gjennomslag for i den neste halvparten av byrådsperioden vår. Derfor inviterer vi til medlemsmøte tirsdag 22.oktober klokken 19.00, på vårt kontor ved Fylkeshuset. Byråd for næring, kultur og idrett, Jonas Stein, vil holde en innledning om Venstres rolle i byrådet og hva vi har oppnådd der.

Vi håper at mange vil møte opp og delta i denne viktige debatten, som vi tenker skal resultere i konkrete saker som Jonas kan ta med seg tilbake til Rådhuset. Det blir enkel servering med kaffe og noe å bite i, velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**