Gi et bidrag til Tromsø Venstre

Tromsø Venstre på stand på Strandtorget under valgkampen i 2017
Valgkampstand 2017 Tromsø Venstre

Valgkampbidrag til Tromsø Venstre

Valgkamp koster penger. Vi lager brosjyrer og plakater selv, men det koster å trykke dette opp, og når vi står på stand og snakker med folk er det trivelig å kunne by på en kopp kaffe. Vi har også ambisjoner om å være gode og synlige på nett, blant annet med annonser på Facebook. Venstre er som kjent et parti som er uavhengig av særinteresser, og vi har ingen rike onkler og tanter som vi kan regne med å få valgkampstøtte fra. For å kunne gjennomføre en skikkelig god valgkamp i år er vi avhengige å klare å samle inn litt fra medlemmene. Vi håper derfor at du kan hjelpe til og gi oss et økonomisk bidrag til valgkampen. Alle bidrag, små og store, mottas med takk.

Tromsø Venstres kontonummer er 0540.08.27682

Tromsø Venstre er teknologioptimister, og har derfor selvfølgelig VIPPS: #554022

Det viktigste du kan bidra med er imidlertid innsats for å spre Venstres ideer og løsninger, både rundt lunsjbordet, på internett og på stand sammen med andre Venstre-medlemmer. Vi trenger folk på stand og på dørbank-aksjoner, jo flere vi er med, jo artigere blir det.

NB: Bidrag på NOK 10.000 er vi pliktige til å offentliggjøre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 5 år siden.**