Fungerende sekretariatsleder

Christina Teige Apuzzo er ansatt som fungerende sekretariatsleder fra 15. august – 31. desember 2014. Hun vil fortsette i stilling som organisasjonsrådgiver frem til valget 2015. – Vi er glad for å ha fått Apuzzo med på laget og ser frem til å jobbe med henne i det kommende året frem mot valget, sier Espen Ophaug, leder i Oslo Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Christina Teige Apuzzo er ansatt som fungerende sekretariatsleder i Oslo Venstre.

Apuzzo har tidligere jobbet både i Oslo Venstre og Venstres Hovedorganisasjon. Hun sitter i Minervas redaksjonsråd og har en bachelor i samfunnsøkonomi fra Universitetet i Oslo. Apuzzo ledet Oslo Unge Venstre i 2013.

– Jeg ser frem til å ta fatt på jobben som fungerende sekretariatsleder i Oslo Venstre, og gleder meg over å kunne fortsette med organisasjonsarbeid helt frem til valget 2015, sier Apuzzo. – Det skal blir spennende å bli enda bedre kjent med medlemmene og lokallagslederne i Oslo Venstre.

Apuzzo begynner i stillingen som fungerende sekretariatsleder fra 15. august, men vil ha opplæring og være tilgjengelig for spørsmål fra juli. Skulstad begynner i fødselspermisjon 15. august og vil være tilbake som sekretariatsleder fra 1. januar 2015.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**