Eid kommune tok andreplass i Årets lokale klimatiltak

Ordførar Alfred Bjørlo mottek prisen på vegne av Eid kommune, og blir gratulert av leiar i Zero Marius Holm og jurymedlem Odd Einar Dørum, Foto: Zero

Eid kommune tok på Zerokonferansen i Oslo i dag 2. plass i konkurransen “Årets lokale klimatiltak” 2015, for initiativet Eid har tatt med å trekke pensjonspengar ut av kull og over i fornybar energi.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Zerokonferansen er Nordens største konferanse for grønt næringsliv og nye klimaløysingar, med ca 1.000 deltakarar og 40 foredragshaldarar frå heile verda.

“Eid er en kommune som over lengre tid har arbeidet med gode klimaløsninger, ikke minst for utbygging av fornybar energi. Kommunen har nå fulgt opp dette med å vise vei for grønn finansforvaltning, gjennom vedtak som allerede har fått stor betydning både i kommunesektoren og det øvrige samfunnet,» heiter det i juryen si grunngjeving. Juryen har vore leia av Ellen Hambro, leiar i Miljødirektoratet.

– Vi trenger kommuner som tenker nytt og innovativt for å lykkes med det grønne skiftet. Norge, og mange norske kommuner, har fond som i dag jobber for utslipp og ikke for en grønn framtid. Mange trenger en liten dytt for å komme i gang. Det at Eid går foran har gitt et slikt dytt, både på KLP og Oljefondet, seier Marius Holm, leder i ZERO og jurymedlem.

Mer om: Venstres miljøpolitikk

– Årets Zerokonferanse syner kor raskt utviklinga no går over til ny fornybar energi og nullutsleppsteknologi. Lokalsamfunn og bedrifter over heile landet har alt å tene på å vere i forkant av denne utviklinga – det skaper både eit betre miljø, auka verdiskaping og nye arbeidsplassar.

Alfred Bjørlo, ordførar i Eid
Alfred Bjørlo, Ordførar i Eid

Bidraget Eid har gjort med å gå i bresjen for grøn finansforvalting og trekke KLP ut av kol er eitt av dei mange små stega nokon må ta for å nå målet om eit nullutsleppsamfunn.

Lær mer om Venstres vei til Grønn vekst (PDF)

Prisen Eid kommune fekk i dag inspirerer til vidare innsats for å drive samfunnet framover på miljø og klima, seier ordførar i Eid, Alfred Bjørlo (V).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**