Ny lokallagsleder og nytt styre i Hurum Venstre

Arne Adolfsen, leder Hurum Venstre, Foto: AI

Årsmøtet i Hurum Venstre har enstemmig valgt Arne Adolfsen til ny lokallagsleder. Arne er dessuten 3.vara til Kommunestyret og representant i Oppvekstutvalget og SU.

– Jeg er veldig glad for tilliten som medlemmene har gitt meg! Jeg arver en ryddig og veldrevet organisasjon av Anne Sofie Riseng, og har derfor et godt grunnlag for å videreutvikle lokallaget.

– Hurum Venstre skal være en lærende organisasjon som møter politiske saker med kunnskap. Vi er et lite parti med forholdsvis stor valgoppslutning, og det er en utfordring. Nettopp derfor må vi inspirere våre medlemmer til å bli mer aktive når vi skal utforme god venstrepolitikk samtidig som vi må få flere liberale innbyggere til å melde seg inn i partiet. Det er viktig at kommunestyrerepresentantene våre får den støtten de trenger for å drive frem politikken vår!

Arne Adolfsen er ny lokallagsleder vara i Hurum Venstre.
Arne Adolfsen er ny lokallagsleder i Hurum Venstre.

I tillegg til ny leder kommer Solveig Bamrud inn i Styret. Ellers består det nye styret av Merete Haug, Christian Dyresen og Jack Engen Nygård.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**