Grimstad Venstre på fylkesårsmøte

Foto: Leif Martin Salvesen

Den 13. februar var fire delegater fra Grimstad Venstre tilstede på årsmøtet til Agder Venstre. Og ikke bare var vi tilstede, men vi var aktivt deltagende og smilende:

Grimstad Venstre på fylkesårsmøte Lokallagsleder Anne Mo Grimdalen var der, og sammen med gruppeleder Arnt Gunnar Tønnessen, sekretær Leif Martin Salvesen og styremedlem Sissel Nytun fikk vi gjort vår jobb som delegater. Vi fikk også frem noen gode meninger – blant annet under den åpne, politiske debatten i starten av årsmøtet. Der var hele tre av fire delegater på talelisten i et årsmøte med ny deltakerrekord.

Viktige politiske budskap denne dagen

I tillegg til de ordinære årsmøtesakene ble det også presentert en god del politiske uttalelser. Av alle som kom inn var det fire som årsmøtet valgte å gå videre med:

Dette er politiske budskap som vi kommer til å høre mer om i tiden fremover, og som både rommer lokale/regionale saker, samt politikk innenfor viktige Venstre-områder som miljø og oppvekst.

Hvorfor velge Venstre?

Dette blir et viktig spørsmål fremover. For Grimstad Venstre, og for Venstre i sin helhet. Det er to hovedpunkter som løftes i Venstre; miljø og oppvekst. Her må vi finne budskap som gjør Venstre sin posisjon tydelig, og som viser hvilket gode alternativ vi er i den norske politikken.

Engasjement og begeistring

Grimstad Venstre skal bidra i tiden fremover med å være engasjerte, synlige og begeistrede. Og fra Grimstad Venstre vil også Sissel Nytun være representert som styremedlem i Agder Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**