Møte: Venstres stortingsvalgprogram 2017-2021

Foto: Privat

Tid: Tirsdag 19. april kl 1800
Sted: Haugerud Seniorsenter, det gule huset rett ved Haugerud T-banestasjon (linje 2) (buss 79 (Grorud-Holmlia) og 69 (Tveita-Lutvann)) og litt unna bussstopp Haugerudhagan (58 (Tveita-Nydalen o/Bjerke)).

Alna, Stovner, Grorud og Bjerke Venstre inviterer til møte om Venstres stortingsvalgprogram for stortingsperioden 2017-2021.Vi ønsker å gi informasjon som er nyttig for å gi innspill til 1. utkastet, som har frist 1. mai. Det står mer om programprossessen på Vensteres websider. Vi vil begynne med litt om programarbeidet, og avslutte med en åpen debatt om forslag til innspill, gjerne med Groruddalsrelevanse.

Vi er så heldige å ha fått med Marit Kristine Vea, varamedlem til Venstres programkomite for det kommende stortingsvalgprogrammet, som vil innlede om arbeidet som skal gjøres med programmet. Kanskje sier hun også litt om hva slags innspill hun ønsker til førsteutkastet, hun har god politisk erfaring og kan forhåpentiligvis gi noen gode tips til hvordan spille inn så man får gjennomslag. Hun er tidligere rådgiver for Venstres byråder i Oslo og sitter nå som andre nestleder i Oslo Venstre.

Har du lyst til å komme, setter vi stor pris på å høre om det på Facebook-eventen hos Alna Venstre på Facebook, alternativt på epost til Rolf Knudsen, leder i Alna Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**