Ivar Bergundhaugen listetopp

Ivar Bergundhaugen valgt som listetopp for Kristiansand Venstre til det første valget etter kommunesammenslåingen. Han er også inneværende periode gruppeleder for Venstre i Kristiansand. Han er 45 år, bor på Tveit og jobber i Luftforsvarets skolesenter på Kjevik De første seks kandidatene på lista er kumulert. Blant de seks kumulerte er både nåværende bystyrerepresentanter og nye fra storkommunen.

2. Christine Alveberg
Hun er 26 år, bor på Lund og studerer statsvitenskap og ledelse på UIA. Hun har blant annet erfaring fra studentpolitikk.
3. Petter Benestad,
67 år og bor i Kvadraturen. Han sitter også denne perioden i Bystyret og er blant annet nestleder i By- og miljøutvalget.
4. Emma Lind
Hun er 39 år, bor på Lund og er denne perioden i Bystyret og Kulturutvalget.
5. Arild Berge
Arild er 67 år er fra Søgne og har mange års erfaring fra kommunestyret og formannskapet i Søgne.
6. Birgitte Kleivset
Birgitte er 46 år og bosatt på Grim, er den siste av de 6 som nominasjonskomiteen har foreslått å kumulere. Hun er selvstendig næringsdrivende og leder av Venstrekvinnelaget på Agder.

Her følger hele lista:
Liste for Venstre kommunevalget 2019