Asker Venstre søker valgkampsekretær

Foto: Liv Aarberg

Vi går inn i en lokalvalgkamp, og Asker Venstre søker derfor en valgkampsekretær. Stillingsprosent og oppgaver kan tilpasses etter søkers kompetanse og arbeidskapasitet. Oppstart er snarest og senest 1. august, med varighet frem til 15. september.

Stilling som valgkampsekretær

Valgkampsekretæren vil bistå med koordinering av valgkampaktiviteter, oppdatering av nettsider og produksjon av grafikk og videoer til sosiale medier. Skriving av debattinnlegg, nettsaker og annet skrivearbeid kan det også være behov for. Valgkampsekretæren vil samarbeide med kandidatene og valgkampleder/styret, og følge opp deres valgkampaktiviteter.

Vi søker folk med stor arbeidskapasitet og mulighet til å jobbe noe kvelder og helger. Kunnskap om Asker Venstres politikk og erfaring med valgkamp er en fordel. Arbeidssted vil være i Asker sentrum, men mye av arbeidstiden vil tilbringes ute på valgkampaktiviteter.

Vilkår

Vi kan tilby et spennende arbeidsmiljø i en viktig valgkamp. Stillingen lønnes etter avtale. Kvelds- og helgearbeid må påregnes.

For spørsmål kan lokallagsleder i Asker Venstre, Gro Buttingsrud Martnes, kontaktes på telefon 45600638, eller e-post [email protected]. Søknad og CV sendes til [email protected] merket “Valgkampsekretær 2019”.

Søknadsfrist for stillingen er 1. juli.