Vil du løpe Røykenmila?

Skulle du gjerne ha kommet i bedre form? Vil du treffe andre politisk engasjerte i naturskjønne omgivelser? Nå kan du slå to fluer i en smekk! Asker Venstre sponser kontigenten med 250 kroner for deg som er Venstre-medlem dersom du fullfører løpet i en Venstre-t-skjorte. Skjorta kan du så beholde og vise stolt frem til omgivelsene at du støtter miljø, menneskerettigheter og muligheter.

Røykenmila er både et mosjonsløp og en mulighet til å oppdage friluftslivets gleder sammen med familien.

Du kan løpe 5 km kl 13, eller 10 km kl 14. Ellers er det et innholdsrikt program fra kl 10 til 16, hvor Hyggen speidergruppe organiserer den veldig familievennlige aktivitetsløypa med hinderløype, samt pil og bue for å nevne noe.

Røykenmila har 3 uttalte mål:

1. Å lage en festdag for alle sammen med bedrifter og lokale foreninger.
  2. Å motivere til å komme i gang med trening.
  3. Å samle inn penger som kan deles ut til gode formål i lokalmiljøet.

Tid: Søndag 4. september 10-16

Sted: Start/Mål ved Saga ved Kjekstad bruk 15 min gange fra Røyken stasjon.

Vær rask! Frem til torsdag 25. august er kontigenten 250 kroner, så stiger den til 350 kroner. Vi sponser de 10 første medlemmene som sender oss e-post med bekreftelse på påmelding. Melder du deg på etter 25. august og er blant de 1o første til å melde seg til oss får du refundert 250 kroner og må betale de 100 kronene i prisøkning selv.

Vi kan også organisere samkjøring for de som er interessert. Sist gang undertegnede deltok i 2019, var det parkeringskaos i området. Du kan også ta toget til Røyken, det er 15 minutter å gå. Vi forsøker også å organisere heiagjeng og forfriskninger til de påmeldte.

Er du ikke Venstre-medlem, men vil gjerne bli det, så kan du alltids melde deg inn.