Folkens, vi har en liste!

Agder Venstre ønsker seg Beate Marie Johnsen fra Farsund som ny fylkesordfører.

Beate Johnsen foreslås som ny fylkesordfører i 2023

På bildet ser vi bak fra venstre Iselin Bøge Rom (nr.10), Ivar Bergundhaugen (nr.2), Per-Helge A. Kalvehagen (nr.3), Trym Braathen (nr.6) og Morten Leuch Elieson (nr.9). Foran har vi Sara Sægrov Ruud – V (nr.5) og Beate Marie (nr.1). Tone Lise Avdal (nr.4), Nertila Stringa (nr.7) og Pål Koren Pedersen var ikke tilstede

Denne glade gjengen er blant topp ti som ble nominert til å sette gode sosialliberale saker på dagsorden opp mot fylkestingsvalget i 2023!
Lista toppes av Beate Marie Johnsen fra Farsund, med Ivar Bergundhaugen – Venstre (Kristiansand) og Per-Helge A. Kalvehagen (Grimstad) på de neste plassene.
Vi gratulerer kandidatene og takker nominasjonskomiteen for godt arbeid! ? ?
På bildet ser vi bak fra venstre Iselin Bøge Rom (nr.10), Ivar Bergundhaugen (nr.2), Per-Helge A. Kalvehagen (nr.3), Trym Braathen (nr.6) og Morten Leuch Elieson (nr.9). Foran har vi Sara Sægrov Ruud – V (nr.5) og Beate Marie (nr.1). Tone Lise Avdal (nr.4), Nertila Stringa (nr.7) og Pål Koren Pedersenn (nr.? var ikke til stede.

Den fullstendige listen finner du her: Endelig Liste Fylkesting 2023..docx

Møtet hadde vi på Arkivet freds- og menneskerettighetssenter. https://arkivet.no/om