Thore Sebastian Nielsen ny leder

Thore Sebastian Nielsen ble valgt til ny leder i Sandefjord Venstre på årsmøtet 30. januar.

Thore Sebastian Nielsen (43) er idag uavhengig kommunerepresentant etter å ha meldt seg ut av SV. Han meldte seg inn i Venstre for ett år siden. Thore Sebastian er fembarnsfar og jobber som sosial entreprenør i Make a choice. Han tar over som leder etter Camilla Bilstad Johannessen, som har vært både leder og kommunestyrerepresentant for Sandefjord Venstre.

Med seg i styret får han tre nye og to “gamle” styremedlemmer.
Nominasjonskomiteens forslag ble enstemmig valgt av de i overkant av 20 medlemmene som møtte opp på Kurbadhagen.

Her er vårt nyvalgte styre: Fra venstre: Anne Marie Horntvedt (org. nestleder), Tore Svenning (pol. nestleder), Thore Sebastian Nielsen (leder), Kaja Hvitstein-Strøm, Trond Egil Lund Andresen og Thomas Abrahamsen,

Vara (ikke på bildet) Elise Daniela Rodrigues, Øyvin Hansen, Jørn Steihaug

Årsmøtet, som ble ledet av generalsekretær i Venstre, Fredrik Carstens, behandlet også årsmeldinger fra kommunestyregruppen og styret samt budsjett for valgkampåret 2023 og regnskap for året som har vært.

Som delegater til fylkesårsmøtet ble følgende valgt:
Camilla Bilstad Johannessen
Peder Sunde
Tore Sebastian Nielsen
Janne Kviberg
Thomas Abrahamsen
Anne Marie Horntvedt
Morten Stokkeland
Øyvin Hansen
Tore Svenning
Lars Findahl
Trond Egil Lund Andreasen