Venstres landsmøte 2020

Venstres landsmøte 2020 går av stabelen på Gardermoen, fra 17. april til 19. april. på Quality Airport Hotel Gardermoen

Start: fredag 17. april 2020, ca kl. 12.00
Slutt: søndag 19. april 2020, ca kl. 14.00
Sted: Quality Airport Hotel Gardermoen

Blir publisert her i midten av mars.

Møtebok og sakspapirer

Møtebok 1 sendes ut senest 20. mars 2020, fire uker før landsmøtet. Møtebok 2 sendes ut 3. april 2020.

Påmeldingen åpner 14. februar

Frister

• Innkalling sendes til fylkeslagene med delegatberegning innen 17. februar 2020 (to måneder før).
  • Påmelding til landsmøtet åpner innen 14. februar 2020.
  • Fylkesårsmøtene velger delegasjoner innen 1. mars 2020 og behandles prinsipprogram
  • Frist for endringsforslag til prinsipprogram er  kl 23.59, tirsdag 3. mars.
  • Andre forslag til landsmøtet, inkludert forslag til endring av vedtektene skal sendes innen 6. mars (seks uker før).
  • Frist for påmelding til landsmøtet er 10. mars 2020.
  • Frist forslag til politiske uttalelser til landsmøtet er 27. mars 2020 (tre uker før).

Reise til landsmøtehotellet

Mange av landsmøtets delegater må ta fly eller tog til Oslo lufthavn Gardermoen og ta shuttlebuss til hotellet. Shuttlebuss S22 tur/retur Oslo Lufthavn Gardermoen går flere ganger i timen og stopper rett utenfor inngangen til hotellet. Billet kjøpes enten på automat utenfor hotellet eller på bussen.

Parkering

Hotellet har 300 parkeringsplasser inkludert 10 HC-plasser og 20 ladeplasser for elbil. Parkeringen er regulert av One Park. Pris: 36,- pr. time og 130,- pr. døgn. Hotellet tar ikke forhåndsreservasjon av parkering.