Venstre går frem i Oslo

I en lokal måling utført av Respons for Aftenposten går Oslo Venstre frem og ender på 8,8%. Om dette resultatet holder seg frem til valgdagen så vil det være Venstres beste resultat i etterkrigstiden, og nest beste de siste 70 år.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Oslo Venstres leder, Espen Ophaug

Aftenpostens seneste Oslo-måling gir Venstre en oppslutning på 8,8 %. Det er en fremgang på 0,6% siden valget i 2011, og vil være Venstres beste valg i hovedstaden på 70 år om det også blir valgresultatet.

Målingen viser at folk i Oslo er fornøyd med innsatsen Venstre har lagt ned som byrådsparti med stor innflytelse over politikken som føres. Venstre har levert resultater i Oslo, og belønnes for det av velgerne. Samtidig viser målingen at valget i Oslo kan bli utrolig spennende. Det er veldig tett mellom blokkene, og ingenting er avgjort før alle stemmene er telt opp.

For å sikre et godt valgresultat i 2015, slik at Venstre kan fortsette å få gjennomslag for politikk som skaper en grønn og varm by som er god å leve i for alle, må vi jobbe sammen som et lag. Som medlem har du mulighet til å bidra, både i valgkampen, programprosessen og nominasjonen til bystyret. Vi håper du vil være med på å gjøre Oslo til en enda bedre by for borgerne og fremtiden.

Vil du være med på laget? Send en epost til [email protected] og meld fra om hva du kan bidra med.

Bli med på en av de mange aktivitetene til Oslo Venstre i høst, se oversikt her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**