Velkommen til Venstreskolen

Velkommen til Venstreskolen trinn på Lygna 20. april. Trine Skei Grande kommer – kommer du?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Invitasjon til Venstreskolen trinn 2
Kjære Venstremedlemmer/sympatisører.

Oppland Venstre har gleden av å invitere deg til et informasjonsmøte om Venstre – Venstreskolen Trinn 2.

TID/STED: Lygnasæter Hotel fredag 20. april kl 1800 –2200.

Hovedinnleder blir vår Stortingsrepresentant Trine Skei Grande, som også er Opplands fadder i Ventresystemet. Vår 1.kandidat på Oppland Venstres liste, Eivind Brenna, vil ta for seg viktige saker for Venstre og hvorfor vi skal få flest til å stemme både på han og på lokale Venstrelister. Christoffer Biong, er leder i Oppland Unge Venstre, og er en av de gode hjelperne, slik det står om i eventyret.

Møtet er et tilbud til medlemmer/sympatisører som har tatt Venstreskole, trinn 1, men det er ikke noen forutsetning. Ellers er det et tilbud for den som ønsker å bli oppdatert på Venstresaker, og for den som står på liste for Venstre ved valget til høsten.

Venstres rolle og viktigste saker, så som:
• Hvorfor ble Venstre stiftet
• Hva jobber Venstre for i dag? Skole, Miljø, Småbedrifter, Sosialtansvar.

På slutten av dagen legger vi opp til en læring i form av noe som kalles ”kafe`dialog”, der vi deles inn i grupper, og vandrer fra bord til bord. Stiller spørsmål og får svar (eller motsatt).

Vi håper så mange som mulig har anledning til å være med på dette, og ser fram til å møte dere.

På grunn av litt å bite i når dere kommer, så er det flott om jeg kan få påmelding tirsdag 17. april til mail: [email protected] eller som SMS til mobilen 90552510 eller rett og slett ved en god ”gammeldags” telefonsamtale til 61174786.

Med vennlig hilsen Oppland Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**