Valgboden i Karl Johan er åpnet!

I dag åpnet Oslo Venstre valgboden i Karl Johansgate i Oslo og den kommer til å være bemannet hver dag fram til valget fra lunchtid og utover kveldene. Noen helger kommer den også til å være nattåpen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Oslo Venstre har i år fått plass til valgboden rett foran vannspeilet i Spikersuppa og vil bemanne standen hver eneste dag fram til valget fra lunchtid og utover kveldene. Her har alle som vil besøke oss anledning til å få møte engasjerte folk fra alle nivåer i Venstre. Du trenger ikke være overrasket om du møter på stortingsrepresentanter og tidligere statsråder i valgstanden vår. Stort sett alt av materiell og informasjon som Venstre benytter seg av i valgkampen vil være tilgjengelig fra valgboden vår, både nasjonale brosjyrer samt lokale brosjyrer fra Oslo og de tilliggende fylkene.

Har du spørsmål eller lurer på hvor Venstre står i forskjellige politiske saker er det bare å komme bort og spørre en eller flere av våre engasjerte medlemmer som hjelper til med å bemanne valgstanden. Dersom det skulle være et spørsmål vi ikke klarer å besvare der og da, så vil vi gjøre alt vi kan for å gi deg et svar i etterkant. Dette er din mulighet til å bli kjent med Venstre og Venstres politikk, samt få bekreftelser eller avkreftelser på saker og ting du måtte lure på.

(artikkelen fortsetter under bildet)

Toril Berge i dialog med mulige velgere utenfor valgboden i Karl Johan 2009

Foto: Torkild Strandvik

Bli heller ikke overrasket om du i tillegg til å se oss foran valgboden i Karl Johansgate også finner oss på forskjellige kollektivknutepunkter i byen med løpesedler om forskjellige politiske temaer og hva vi mener om disse.

Venstres offisielle åpning av valgkampen i Oslo finner sted nå på fredag den 14.august kl.16:00 rett ved Wergelandsstatuen i Spikersuppa. Her vil det bli innledninger fra partiledelsen samt mulighet til å stille dem spørsmål eller bare slå av en prat. Benytt anledningen til å få svar direkte fra Lars Sponheim, Trine Skei Grande eller Ola Elvestuen ved å møte opp!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**