Velkommen til Venstreskolen!

Det blir en ny runde med Venstreskolen trinn 1 og 2 denne høsten. Lyst til å lære mer om Venstre? Venstreskolen er et skoleringsopplegg for de som er interessert i å lære mer om partiet Venstre og vår politikk.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

venstre-skole
 Kurset arrangeres på Venstres Hus i Møllergata 16 i Oslo.

Foto: Christoffer Biong

Venstreskolen trinn 1
Trinn 1 er en grunnleggende innføring i Venstres historie, ideologi, organisasjon og politikk og passer godt for nye medlemmer eller medlemmer som har vært med en stund men nå har lyst å lære litt mer om partiet eller bli aktiv. Trinn 1 har en varighet på 4 timer (en kveld).

Kurset arrangeres 15. oktober kl. 17.00 – 21.00 på Venstres Hus

Venstreskolen trinn 2
Venstreskolen trinn 2 er et kurs for medlemmer som har hatt trinn 1 og gir deg en dypere innføring i Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid.

Dette kurset gir deg en mer inngående kjennskap til Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid som styremedlem eller lokalt folkevalgt. Kurset tar også for seg tale- og debattrening, leserbrevskriving, møteledelse og hvordan man får gjennomslag for politikk både internt i partiet og eksternt.

Kurset går over tre kvelder, og arrangeres:
22. oktober kl. 17.00 – 21.00 på Venstres Hus (1/3)
29. oktober kl. 17.00 – 21.00 på Venstres Hus (2/3)
5. november kl. 17.00 – 21.00 på Venstres Hus (3/3)

Kurset er et 12-timers kurs som går over tre kvelder, hver av 4 timer. Vi setter pris på at de som melder seg på setter av alle tre datoene slik at man får med seg hele kurset.

Påmelding til: [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**