Har du lyst til å engasjere deg i lokalpolitikken?

Kanskje er du allerede medlem av Venstre, kanskje har stortingsvalgkampen gitt deg lyst til å delta aktivt i politikken? Nå skjer det mye — bli med!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Bjørn Ivar Gran og Torild Jørgensen i kommunestyret for Lørenskog Venstre

Stortingsvalget denne høsten har synliggjort hvilken ideologi de ulike partiene står for, hvilke saker de kjemper for og hva som skiller dem på prioriteringer. Vi er i ferd med å få en ny regjering, støttet av Venstre og KrF, og engasjerer du deg aktivt gjennom Venstre i Akershus og Lørenskog kan du være med på å påvirke direkte hva som blir Norges politikk framover.

Er du opptatt av en skole som tar vare på de individuelle forskjellene hos enkeltelevene? Er du interessert i å bidra til en forsterkning av kollektivtilbudet i lokalmiljøet ditt? Vil du bidra til å gi loale bidrifter gode vekstvilkår? Eller er det ditt engasjement for lokalmiljøet som står ditt hjerte nærmest? Gå med aktivt i lokalpolitikken og sett dagsordenen for lokalvalget i 2015 — det er nå valgkampen forberedes og fokus skal bestemmes. Din stemme vil høres tydeligere om du bruker den i lokalpolitikken i tillegg til å gi din stemme i valg.

Bli med på vårt neste møte, kom med innspill til kommunestyremøtene og meld deg inn i Venstre om du ikke allerede har gjort det!

Kom med innspill til Venstres kommunestyregruppe:

Bjørn Ivar Gran
tlf 957 34 843