Velgerstyrt valgkamp

Oppland Venstre setter folk først – derfor vil vi ha en mer velgerstyrt valgkamp. Programarbeidet er i gang – og vi trenger hjelp fra velgerne for å finne de riktige og de viktigste sakene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Folk først dialog med velgerne

Foto: Ingjerd Thon Hagaseth

Den vet best hvor skoen trykker …. Oppland Venstre er opptatt av et reelt lokaldemokrati og setter velgeren i sentrum. Denne uka er det et år til valget, og vi er snart i gang med programarbeidet, og ønsker å finne ut hva velgerne er opptatt av ett år før valget.

Dersom det skal være snakk om et reelt lokaldemokrati er det folkets behov, ute i hver enkelt bygd som må gjelde. Derfor ønsker vi at både fylkesprogrammet og venstreprogrammet vi skal gå til valg på til høsten i kommunen er et resultat av samhandling mellom borgerne i Oppland, altså velgerne, og oss. Bare slik kan vi forme god venstrepolitikk for Oppland.

Politikere er ombudsmenn og -kvinner for deg og meg. Nå har du muligheten til å foreslå forbedringer. Send oss noen ord om hva du er opptatt av og hva du gjerne skulle ha endret på – uavhengig av hvilket parti du vanligvis stemmer på. Send mail til fylkeleder Roger Granum –> [email protected] eller til [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**