Valgkampåpning på Stuggu

Referat fra valgkampåpninga hos Elin og Simen Bretten.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Torsdag 28.mai avvikla Oppdal Venstre valgkampåpning hos Elin og Simen Bretten på Stuggu. Simen fortalte om garden Stuggu, en gammel gard på Fagerhaug som opprinnelig lå oppe ved Gamle Kongeveg. Garden var også skysstasjon. Elin og Simen er begge engasjerte i et prosjekt som omfatter ull og bein av moskus. De hadde rikelige eksempler på produkter å vise fram.

Elin og Simen serverte aspargessuppa med rundstykker bakt av Ingrid M. Velsmakende! Senere ble det servert kaffe/te, rabarbrapai og kaker. Det var hyggelig og sosialt rundt langbordet på Stuggu! Takk for at vi fikk komme!!

Gjennomgang av programmet var hovedsaka på møtet. Gerd-Mette og Trygve leda det arbeidet. Formuleringer i utkastet ble kommentert og endringer foretatt.

Det er slik at når venstrefolk er samla går diskusjonene friskt og innspillene blir mange.

Det var grunnen til at vi ikke rakk å gjennomgå hele utkastet den kvelden. Våre fem fremste kandidater på valglista, Gerd-Mette Drabløs, Trygve Sande, Henrik Ottersen., Ingrid Husdal Dørum og Kyrre Riise, ble valgt til å fullføre valgprogrammet. Stoff til felles valgavis med H., KrF og SP skal leveres ca. ved St. Hans.

Det deltok 12 stykker på samlinga. Gledelig er det at vi har mange studenter på lista som var opptatt med eksamener, men som gjerne skulle deltatt på Stuggu!

Valget på september blir spennende for alle, sjølsagt. Oppdal Venstre mener vi har ei liste med mange dyktige folk som er i stand til å gjøre en god jobb for fellesskapet fram til 2019.

Målet til Oppdal Venstre er tre i kommunestyret, drømmen er fire!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**