Takk for tilliten!

Oppdal, Foto: Sjur Vammervold

Oppdal Venstre leverte sitt beste resultat på flere tiår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Meningsmålinger og skolevalg har gjennom dette året vist at folk har satt pris på politikken vi har ført den siste tiden, men lite ante vi at det skulle gå så bra. Etter en spennende valgnatt endte vi til slutt på 16,4 %, høyre enn nesten samtlige hadde trodd på forhånd. En oppgang på hele 9,3 prosentpoeng! Dette tyder på at velgerne i Oppdal ønsker en ny retning i politikken i Oppdal.

Dette resultatet medførte at antallet representanter ble doblet. Trygve og Gerd-Mette får nå selskap av Kyrre Riise og Hans Bøe i kommunestyret. Disse to tar med seg masse erfaring og kompetanse inn i kommunestyret fra både næringsliv og politikk.

Et såpass godt resultat medfører stort ansvar for å tilfredsstille velgerne. Våre representanter vil jobbe for mer offentlighet i kommunen, bedre kår for gründere, et levende landbruk og bedre kår for myke trafikanter i sentrum. Blant annet.

Representantene våre representerer dere, innbyggerne i Oppdal. Derfor håper vi at folk tar kontakt hvis man er fornøyd eller misfornøyd, eller dersom dere har innspill eller saker som engasjerer dere. Vi gleder oss til nye fire år!

Igjen, takk for tilliten fra alle oss i Oppdal Venstre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**