Valprogram: Kultur, idrett og fritid

Stad kommune skal vere ein stad med allsidige og spennande kulturtilbod og fritidsaktivitetar for alle. Stad Venstre vil jobbe for å styrke dei frivillige organisasjonane og få endå fleire aktive innanfor kultur- og organisasjonslivet. Idrett og friluftsliv er viktig for samhald, inkludering, meistring og folkehelse. Vi må også løfte arbeidet med ivaretaking og formidling av kulturminne.

Stad Venstre vil:

• Ha fritidskort som gjev alle born og ungdomar tilbod om minst éin fritidsaktivitet
  • Legge til rette for utlån av utstyr til fritidsaktivitetar ved å gjere BUA tilgjengeleg for alle i Stad kommune. Få på plass ei ordning der også næringsliv kan sponse innkjøp av utstyr til utlån
  • Legge til rette for gode anlegg for idretts- og kulturaktivitetar
  • Redusere halleiga for idretten og prisane i kulturskulen
  • Få fleire aktive ute i friluft gjennom turstiar, naturmøteplassar og friluftsanlegg
  • Legge til rette for leik og uorganisert aktivitet gjennom t.d. ballbingar, klatrestativ og hinderløyper
  • At Stad kommune skal vere med å legge til rette for utbygging av nærmiljøanlegg rundt skulane, i samarbeid med bygdelag og idrettslag
  • Legge til rette for at frivillig sektor får ressursar og støtte i arbeidet med inkludering og førebygging av utanforskap
  • Styrke Frivilligsentralane i Eid og Selje for å kunne støtte opp om dei frivillige organisasjonane og betre samspelet mellom frivillig, privat og offentleg sektor
  • Starte ei prøveordning med søndagsope bibliotek
  • Styrke kulturskuletilbodet og tilbodet innan dans, musikk og visuell kunst