Nominasjonsmøter og ekstraordinært årsmøte

Fylkesstyret inviterer til nominasjonsmøter og ekstraordinært årsmøte, 17. september, Foto: Steinar Bleken

Velkommen til nominasjonsmøter for Buskerud, Akershus og Østfold valgkrets og ekstraordinært årsmøte for Viken Venstre!

17. september på Oslo Met Kjeller.

Skjema for endringsforslag til politiske uttalelser.

Foreslåtte endringer til politiske uttalelser.

— SAKSPAPIRER OG GJENNOMFØRING AV ÅRSMØTET OG NOMINASJONSMØTENE —

— PROGRAM, ÅM og NOM-MØTER —

Påmelding, frister

Tidligere frister

Adkomst

Det er godt med parkeringsplasser på OsloMet. Det er også seks ladeplasser mot betaling på baksiden av bygget.

Kollektivt: Tog til Lillestrøm og buss til OsloMet. For å rekke åpningen av årsmøtet, må man ta bussen som går kl. 0900, senest.

Delegatberegning

Årsmøtet

Delegatberegningen for det ekstraordinære årsmøtet er som for årets ordinære årsmøte.

Nominasjonsmøtene

Delegatberegningen for de tre fylkesvise nominasjonsmøtene blir litt annerledes enn for årsmøtet: Lokallagene har likt antall delegater som på årsmøtet, men sideorganisasjonene har 5 % av det totale antallet delegater på nominasjonsmøtet, mot 15 % på årsmøtet. I tillegg fordeles fylkesstyremedlemmene etter hvilken valgkrets de tilhører. Se vedlagte delegatberegning for nominasjonsmøtene.

Det er ingen begrensninger i antall observatører.

Prisen per delegat/observatør på møtedagen er kr. 400,- per pers.

Vi håper mange også ønsker å delta på middagen etter møtene! Dette blir sentralt i Lillestrøm, med kort vei til toget.

Prisen for middagen er kr. 500,-. Drikke dekkes av den enkelte.