Buskerud kåret til Venstres beste fylke i 2012

Under landsstyresamlingen i helgen ble Buskerud kåret til Venstres beste fylke i 2012. Vi gjorde det skarpt på blant annet både medlemsvekst, aktiviteter, venstrevenn, kampanjer og synlighet i media.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Stortingskandidat og fylkesleder Rebekka Borsch.

Foto: privat

På en rangering av alle fylkene, basert på seks forskjellige områder, kom Buskerud Venstre totalt sett best ut – vi slo til og med Oslo, som er Venstres desidert største lag med flere ansatte, med ett poeng.

Konkret var Buskerud blant de beste på medlemsvekst, media og kampanjedeltakelse, mens vi var best eller nestbest på studiepoeng, måltall for 2013 og verving av venstrevenner. Ingen andre lag hadde så mange topplasser.

-Tusen takk til alle som i 2012 har bidratt til å gjøre Buskerud V større og sterkere! Laget vårt er i vekst og mange aktiviteter i en rekke lokallag. Vi er et godt team som får til mye sammen. Frem til valget skal vi fortsette med å bli enda mer synlige, øke antall aktivister og spille hverandre gode, kommenterer en stolt og glad fylkesleder Rebekka Borsch som også er stortingskandidat for Buskerud V.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**