Hjemtest

Guri Melby - Takk for at du stemte Venstre!

Takk for tilliten og støtten rundt om i hele Norge.
Bli med på laget og ta Norge framover med Venstre!

Bli med på laget og ta Norge framover!

Fyll ut bli medlem-skjema manuelt

Venstres hovedsaker:

Hva mener Venstre
der du bor?

Skriv inn ditt postnummer eller poststed

Grønne og levende lokalsamfunn

Venstre er et utålmodig parti. Vi vil ta samfunnet videre. Vi vil framover, ikke bakover. Derfor satser vi på skole og kunnskap, vi vil løse klima- og naturkrisen, og vi støtter små og store jobbskapere over hele landet. Venstre vil ha et samfunn der alle er frie og har muligheten til å delta. For å lykkes med det må jobben gjøres lokalt.

Tettsted ved fjorden

Venstre på 1-2-3

Venstres politikk enkelt forklart.

Få Venstres nyhetsmagasin på e-post

Hold deg oppdatert med Venstrenytt

Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Stortingsrepresentantene Grunde Almeland og Ingvild Thorsvik sitter ved et kafebord og oppfordrer alle å holde seg oppdatert med Venstres nyhetsbrev.

Dette skal Guri, Sveinung og Abid i sommer

Ledertrioen avslører sommerplanene sine, som er ganske så allsidige. På menyen står blant annet jordbær og mango med is, papiraviser, fluefiske, dyreparkbesøk og vennetur i Europa. Det finnes også plass til fjellturer, boklesing, EFTA-møte og selvsagt litt valgkamp.

Støtt Venstre mot neste valg

Ønsker du et grønnere og mer liberalt Norge? Et Norge med økt frihet, like rettigheter og en bærekraftig framtid? Støtt Venstres valgkamp! Med dine bidrag kan vi realisere våre løsninger for et bedre samfunn. Bli med ved å gi en donasjon eller bli en Venstrevenn i dag. Takk for din støtte – sammen tar vi Norge framover!

Bilde av Guri Melby og Karen Dolva i en startup-bedrift