Lister overalt i Oslo – hjelp Venstre i andre kommuner

Alle velgere i Oslo får et tilbud om å stemme Venstre både ved bystyre- og bydelsvalget. Etter at Stovner Venstres liste kom på plass i dag, har Venstre liste i alle bydeler. Nå trenger Venstre din hjelp til å fylle listene andre steder i landet!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Valg 2007

Venstre har i det siste hatt et stort apparat i sving for å rekruttere kandidater til kommunevalgslister over hele landet. Oslo Venstres bystyreliste ble fastsatt på nominasjonsmøtet i november, og i dag kom også den siste listen for valg til bydelsutvalg på plass. Stovner Venstre har nominert Hardi Ahmadi på førsteplass, og er dermed i mål med nominasjonsprosessen.

Kjenner du Venstre-sympatisører utenfor Oslo?
Andre steder i landet trengs det hjelp fra Oslo-folk med nettverk utenfor byen. I noen kommuner er Venstre på nippet til å klare å stille liste, men trenger ett eller to navn til. Kjenner du noen?

Ola Elvestuen

Foto: Astrid Hals

– Mange Oslofolk har bakgrunn fra andre kommuner, eller kjenner folk utenfor Oslo, sier Oslo Venstre-leder Ola Elvestuen. – Ring og gi beskjed hvis du har tips!

Fristen for å stille liste går ut lørdag 31. mars. Har du tips om navn kan du ringe Oslo Venstre på telefon 22404373.

I følgende kommuner trenger vi noen få navn til:

Akershus:
Aurskog-Høland