Ski Venstre forbereder seg til valget

Svein Kamfjord topper Venstres liste foran kommunevalget i Ski neste år. På de neste plassene følger Camilla Hille og Geir Hammer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Det avgjorde nominasjonsmøtet mandag 15/11. I alt 24 personer står på lista, som styret skal justere litt før den er endelig på alle plasser.

Det var samtidig årsmøte i Ski Venstre, og følgende styre ble valgt: Atle Hagtun (leder), Camilla Hille, Håvard Hugaas, Svein Kamfjord, Reidunn Furre og Geir Hammer (gruppeleder). Varamedlemmer er Tore Bjørkan, Christian Pedersen og Lisbeth Bøhler.

Ski Venstre vil snarest starte programarbeidet, der satsing på skole og miljø står fast som tidligere. Det vil legges vekt på balanse mellom bolig- og næringsutvikling i Ski. Venstre vil også skape mer helhetlige tjenester for barn og unge med særlige behov, og hjelpe alle til en egnet bolig og satse mer på forebygging og tidlig innsats. Vi vil satse på menneskers livskvalitet. Vårt program vil utdype hva dette betyr i praksis når de stemmer Ski Venstre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**