Nyhetsbrev fra Abid

Hei alle Venstrevenner i Oppegård. Her kan dere lese nyhetsbrevet fra Abid. Snart starter valgkampen for alvor og da vil alle få en sjanse til å treffe ham i Oppegård.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Kjære venstremedlem i Akershus

Siste måling i Akershus, utført av Budstikka, ØB og RB, ga oss hyggelige 7,4 %. Vårt mål er 2 representanter på Stortinget. Vi trenger tilliten fra ca 9% av velgerne i Akershus for å klare det. Jeg mener målet er oppnåelig og innen rekkevidde.

I august begynner valgkampen for alvor. Valgkampen er kort i år, med bare noen få uker mellom fellesferiens slutt og valgdagen mandag 9. september. I den perioden må vi treffe så mange som mulig med informasjon om Venstre og oppfordring om å stemme på oss. Vi trenger din hjelp for å nå alle.

Foto: Gisle Bjørneby, 2013

Vi er klare for valgkamp!
Fra venstre: Runar Bålsrud, Solveig Schytz, Abid Q. Raja, Siri Engesæth, Tord Hustveit, Erik Lundeby.

Gi et bidrag til valgkampen

Bidra ved å invitere meg med; på trening eller hjem
Inviterer du venner, kollegaer, naboer – som ikke er medlemmer av Venstre, kommer jeg gjerne på besøk, til lunsj, middag, kveldsmat eller en kopp kaffe.

Samler du en gjeng med potensielle Venstre-velgere, blir jeg også gjerne med på en sykkeltur, løpetur, forballtrening, tur i marka og lignende. Jeg har ingen begrensninger på hvilke fysiske aktiviteter du vil ha meg med på, så sant det kan bidra til at flere stemmer på Venstre.

Og det å invitere meg med på det ene eller andre av det nevnte er veldig lett. Du trenger bare melde din interesse for hva du vil ha meg med på ved å sende en epost til vår valgkampleder [email protected] evt. ring henne eller send en SMS til hennes telefon 92055902.

Bidra ved å bli med
Vi trenger frivillige som har Iyst til å stå på stand, delta på rushtidsaksjoner og gå dørbankaksjoner. Vi skal ha høy aktivitet gjennom hele valgkampen og vi alle som har verv i Venstre vil svært gjerne ha deg med. Skal vi oppnå målet om en mer sosialliberal politisk styring av landet vårt, trenger vi din hjelp.

Det er veldig lett å melde seg på. Du kan enten sende en epost til ditt lokallag eller [email protected]. Her trenger du kun å nevne aktiviteter du mener vi bør gjennomføre og aktiviteter du selv ønsker å bidra med, eks. dele ut brosjyrer, koke kaffe, være med på stand sammen med andre. I en valgkamp er alt viktig, ingen oppgaver er for store, ingen for små. Og vi trenger alle frivillige vi kan få med!

Bidra ved å gi — eller få andre til å gi
Vi trenger også penger for å lage brosjyrer, t-skjorter, refleksvester og reklameplass og alt det andre som trengs i en valgkamp. Gi penger ved å gå inn her.

Hvis noen du kjenner er interessert i å støtte vår valgkamp økonomisk, er vi takknemlig for alle bidrag. Jo større vi blir, desto større mulighet har vi til å sikre en ansvarlig politisk styring de neste fire årene.

Følg med på vår Internett-side, www.venstre.no/akershus, følg gjerne @AkershusVenstre på Twitter og lik Akershus Venstre på Facebook. Her vil du få oppdatert informasjon om hvor vi er og hva vi gjør.

Jeg har sagt opp min diplomatjobb i New Dehli, og vil fra 1. august til valgdagen 9. september være engasjert med valgkamp fra tidlig morgen til sent på kvelden. Du vil treffe meg på din lokale togstasjon, på et kjøpesenter nær deg, kanskje sees vi på trening eller hjemme hos deg. Siri Engesæth, jeg og vi andre på stortingslista trenger din hjelp for å bidra til en mer verdiorientert, bærekraftig og miljøvennlig utvikling av landet vårt, til det beste for oss selv, våre barn og barnebarn.

På vegne av hele stortingslista ønsker jeg deg en riktig god sommer — og håper å se deg, i en eller annen sammenheng, i løpet av valgkampen.

Abid Q Raja
Førstekandidat Akershus Venstre

Kandidatpresentasjon Abid Q. Raja

Du mottar dette nyhetsbrevet fordi du har valgt å abonnere på det, eller er medlem av Akershus Venstre.

Meld deg av nyhetsbrevet Endre innstillinger

This email was sent to [email protected]
why did I get this? unsubscribe from this list update subscription preferences
Akerhus Venstre · Møllergata 16 · Oslo, 01 0179