Venstres bystyregruppe

Ta gjerne kontakt med oss i Venstres bystyregruppe dersom du lurer på noe, eller for å dele dine synspunkter. For generelle henvendelser til Oslo Venstre ta kontakt med sekretariatet, telefon 22 40 43 73 eller e-post: oslo@venstre.no. Bystyregruppens sekretariat har telefon 23 46 10 20.

Venstres bystyregruppe har tre ansatte, som ledes av gruppesekretær Kristin D. Marken.

Ansatte
Kristin D. Marken
Kristin følger komiteene miljø og samferdsel, samt kultur og utdanning. Hun leder bystyregruppens sekretariat og svarer på alle invitasjoner.
Epost: kristindubland.marken@oslobystyre.no, mobil 92694014.

Solveig Hillestad

Kristin Schultz

Representanter

Hallstein Bjercke
Gruppeleder og nestleder i komite for miljø og samferdsel. Hallstein Bjercke var byråd for næring og kultur 2011-2015. Bjercke kommer fra stillingen som direktør for myndighetskontakt i IKT Norge og var frem til februar 2012 nestleder i Oslo Venstre. Han har tidligere vært rådgiver for Venstres stortingsgruppe.

E-post: hallsteinb@venstre.no

Marit Vea
Medlem i byutviklingskomiteen. Hun har tidligere jobbet som politisk rådgiver for klima- og miljøminister Ola Elvestuen, og for blant annet Zero og Fremtiden i våre hender.

E-post: marit.vea@venstre.no

Julianne Ferskaug
Medlem i finanskomiteen. Hun er utdannet jurist, og har tidligere arbeidet som juridisk rådgiver i Hole kommune.

E-post: julianne.ferskaug@oslobystyre.no

Haakon Riekeles
Medlem i finanskomiteen. Han er utdannet samfunnsøkonomi, og jobber som rådgiver i CIVITA. Riekeles har tidligere vært nestleder i Unge Venstre.

E-post: haakon.riekeles@oslobystyre.no

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 7 år siden.**