Bevar Generasjonsparken

Foto: iStock

Lørdag 1. juni kl. 1400-1600 arrangerer en rekke organisasjoner, inkludert Nordre Follo Venstre, folkemøte for å bevare Generasjonsparken. – Vi er nødt til å ta vare på de grønne lungene i kommunen vår. Generasjonsparken er viktig for trivselen og parken må ligge der folk ferdes, sier gruppeleder for Venstre, Inger Johanne Bjørnstad.

Det er viktig og riktig og bevare grønne lunger der folk ferdes, mener Inger Johanne Bjørnstad.
  • At det kommer et parkanlegg ved Storebukta, er ikke en god nok erstatning for Generasjonsparken slik den er i dag. Den foreslåtte parken er for langt unna der folk ferdes, og det er ikke parkering der. I tillegg er det er for liten plass, sier Bjørnstad
  • Vi ønsker å vise hvor viktig det er med slike parker midt i sentrum og de kvalitetene det bringer til Kolbotn sentrum, sier Bjørnstad.
  • Jeg håper mange tar turen hit på lørdag, slik at vi viser tydelig at vi vil kjempe videre for dette, for oss i Nordre Follo Venstre er dette en viktig sak i valgkampen, avslutter Bjørnstad.Derf- D_

I Oppegård Avis og Østlandets Blad, kan dere lese mer om folkefesten og hvorfor vi mener at vi må bevare Generasjonsparken.