Medlemsmøte med prøvenominasjon

Årsmøte i Fredrikstad, Foto: Indre Østfold Venstre

Kongsberg Venstre inviterer til medlemsmøte torsdag 28. mai kl. 18:00-20:00 i kantina på Rådhuset. Nye medlemmer ønskes spesielt velkommen!

Tema for møtet er prøvenominasjon for kandidater til stortingsvalget i 2021. Gruppeleder Bjørn Flo Knudsen vil innlede med en orientering om det lokalpolitiske arbeidet som har skjedd denne våren.

Viken Venstres nominasjonskomite har lagt ut liste over kandidater som har sagt seg villige til å stå på liste i valgkretsene Østfold, Akershus og Buskerud. Viken Venstre stiller med felles liste i alle tre fylker. Dere finner alfabetisk liste på hjemmesidene til Viken Venstre, foruten mer informasjon om nominasjonsprosessen.

To Kongsberg-navn står på den alfabetiske listen: Bjørn Flo Knudsen (gruppeleder) og Linnea Lindtvedt (leder av Kongsberg Unge Venstre).

Kongsberg Venstre skal lage en rangert liste og sende inn til nominasjonskomiteen innen 1. juni. Nominasjonsmøtet i Viken Venstre vedtar den endelige listen.

I henhold til smittevernsregler må vi ha aktiv påmelding av alle som deltar. Påmelding sendes til [email protected].

Det vil også være mulig å delta digitalt, for dere som ønsker det. Gi beskjed til lokallagsleder i så fall.