På lag med framtida og på lag med Møre og Romsdal – Håvard Urkedal

Håvard Urkedal
Foto: Liv Aaberg

Bli kjendt med ungdomskandidaten vår, Håvard Urkedal, 5. kandidat for Møre og Romsdal Venstre.

Håvard er oppvokst på Vatne i Haram kommune og har bodd både i Ulsteinvik og i Ålesund sentrum. For tiden bor han hjemme i Haram på Grytastranda, og jobber i Haram Taxi. Han har fagbrev innenfor kulde- og varmepumpeteknikk.

Håvard er opptatt av at de unge skal bli hørt, og meldte seg inn i Unge Venstre i 2011. Han ønsket en mer human narkotikapoltikk som hjelper de som trenger det aller mest. Året etter meldte han seg også inn i Venstre, og har jobbet mye innenfor begge organisasjonene, og ser at det nytter å engasjere seg. Han er i dag vara til Haram kommunestyre, nestleder i Møre og Romsdal Venstre og tidlegere leder i Møre og Romsdal Venstre.

Håvard interesserer seg for politikk som er progressiv og er ikke redd for å se på kontroversielle løsninger som gjør Møre og Romsdal til en bedre plass å bo.

Dersom du vil gjøre Møre og Romsdal til et mer liberalt, og progressivt sted, med hjerte for de som trenger det må du stemme på Venstre og Håvard til høsten.

Kandidatpresentasjonar:

1. Pål Farstad