Ja til ny Strynefjellstunnel
Regjeringspartia Høgre, Venstre og Krf legg inn 500 millionar kroner til oppstart av ny lang tunnel på Rv15 Strynefjellet i første periode av Nasjonal Transportplan […]
Regjeringspartia Høgre, Venstre og Krf legg inn 500 millionar kroner til oppstart av ny lang tunnel på Rv15 Strynefjellet i første periode av Nasjonal Transportplan […]
Den nasjonale satsningen på å ta igjen det store vedlikeholdsetterslepet på fylkesveiene kommer Rogaland til gode. Budsjettenigheten mellom Frp og regjeringspartiene Høyre, Krf og Venstre […]
– Regjeringa si varsla storsatsing på opprusting av fylkesvegnettet gjer det mogleg å få opp farten i å ruste opp dei mest trafikkerte fylkesvegane i […]
Stad Skipstunnel blir fullfinansiert og klargjort til opning i 2025 i Regjeringa sitt framlegg til ny Nasjonal Transportplan. I dag legg Regjeringa fram ei eiga sak […]
Nyhenda om at E16 Nærøydalen vert prioritert i NTP er eit Columbi egg: Vegen gjennom Nærøydalen blir rassikker, dei gamle tunnelane som har gått ut […]
I regjeringa sitt framlegg til NTP vil det bli sett av over 1,3 milliardar kroner til rassikring og vegutbetring av Riksveg 13 frå Ullensvang til […]
Nasjonal transportplans vedtak om høyhastighetsbaner må følges opp! Venstre ser moderne høyhastighetsbaner som et avgjørende viktig samfunnsmessig grep for å binde Norge tettere sammen, knytte […]
Det siste året har det faktisk skjedd store ting på Stortinget når det gjelder tog og jernbane i nord. Venstre og KrF har sammen med […]
Fra NTP 2018 – 2029: «Perspektivanalysen skal videreutvikles til et strategidokument for den videre utviklingen av jernbanen i Norge hvor alle nye jernbanestrekninger planlegges slik […]
– Det vi i fellesskap har fått til er det største nasjonale togløftet siden Stortinget i 1894 vedtok å bygge det som da var Norgeshistoriens […]