Valg 2019: På lag med framtida der du bor

Venstre har tusenvis av lokale kandidater i kommuner og fylker i hele Norge. Det er kandidater som satser på skolen, tar vare på naturen og som vil skape arbeidsplasser i hele landet. Her finner du kandidater fra din kommune og ditt fylke.

Høstens valg er et lokalvalg, og Venstre vil gi mer makt til kommunene. Beslutninger skal tas nærmest mulig folk, fordi folk selv har de beste løsningene i sitt nærmiljø. Her finner du korte videoer fra mange av våre kandidater, lokale nettsider og sakene Venstres kandidater i hele Norge går til valg på. Venstre. På lag med framtida.

Finn din kandidat

Klikk på de mørke tavlegrønne kartpilene for informasjon om lokallag (lokallagsleder, ordførerkandidat og kontaktinformasjon)

Klikk på grønne kartpiler for informasjon om fylkeslag (fylkesleder, førstekandidat til fylkestinget og kontaktinformasjon)
Du kan også søke i kartet når du velger større visning. Klikk på firkant oppe i høyre hjørne (Se større kart) for fullskjermvisning.

Venstres fylkes- og lokallagssider

Her finner du raskt frem til ditt lokallag. Velg fylke (og kommune) og klikk 'Ditt sted'

Hvilke saker opptar deg?

Bli med på laget